MEEST GESTELDE VRAGEN

1. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn :

♥  Brievenbus = € 2,50
♥ Pakketpost = € 5,00

Vanaf € 50 betaal je binnen Nederland geen verzendkosten
Brievenbusverzendig gaat via PostNL - Pakketpostverzending gaat via DHL

De verzendkosten naar België zijn :

♥ Brievenbus = € 7,-
♥ Pakketpost  = € 12,-

Vanaf € 150 betaal je naar Belgié geen verzendkosten
Verzending gaat via PostNL

2. Geldt er een minimum bestel bedrag? Er geldt geen minimum bestel bedrag.

3.  Hoe werkt het bestellen in de webwinkel? Indien je een artikel wilt bestellen dan klik je op het artikel en vervolgens op de knop "Voeg toe aan winkelwagen". Het artikel staat nu in je winkelwagen. In je winkelwagen kan je een artikel eventueel weer verwijderen, druk daarvoor op het X teken bij het artikel. Vervolgens kan je weer verder winkelen.

4. Ik ben klaar met bestellen, hoe plaats ik mijn bestelling?  Als je klaar met bestellen bent dan kies je boven aan de pagina  van je winkelwagentje de betaalwijze en het land waar je de bestelling naar verzonden wilt hebben. Indien je een kortingscode hebt, kan je deze ook hier invullen. Daarna druk je op "bestelling afronden". Op de volgende pagina vul je je contact gegevens in. En is er plek voor eventuele opmerkingen. Daarna druk je op de knop "bestelling afronden". Na het controleren van de bestellling kan je deze bevestigen door beneden op de knop "bestelling bevestigen" te drukken. Je bestelling is nu geplaatst, hiervan krijg je een bevestigingsmailtje op het opgegeven e-mail adres. Deze orderbevestiging is tevens je factuur.

5. Ik heb geen bevestigingsmailtje ontvangen, is mijn bestelling nu wel geplaatst? Indien je geen bevestigingsmailtje hebt ontvangen na het plaatsen van de bestelling, dan is je bestelling waarschijnlijk niet goed gegaan. De meest gemaakte fout is daarbij dat de laatste stap het bevestigen van de bestelling vergeten is. Wil je er zeker van zijn of de  bestelling wel of niet geplaatst is dan kan je altijd even contact opnemen via info@milya.nl

6. In mijn winkelwagentje wordt er gevraagd naar een kortingscode, hoe kom ik daaraan? Kortingscode`s kunnen in de nieuwsbrief staan of bijvoorbeeld op de verschillende  social media pagina's van Milya.

7. Hoe kan ik me voor de nieuwsbrief aanmelden? Je kan je voor de nieuwsbrief aanmelden door dat bij het invoeren van je contact gegevens aan te vinken of in de webwinkel aan de onder kant je gegevens in te voeren. Let er wel op dat je het e-mail adres juist invoert.

8. Kan ik ook vanuit België bestellen? Bij Milya kan je ook vanuit België bestellen. In je winkelwagentje kan je het juiste land kiezen.

9. Waar kan ik de betalingsgegevens vinden?  De betalingsgegevens van je bestelling kan je in de bevestigingsmail vinden. Vergeet bij het overmaken van het geld niet het order nummer te vermelden. Zodra er geen betaling plaats vindt een geen reactie volgt, dan heeft Milya de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

10. Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen? Zodra de betaling ontvangen is wordt je bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. We streven ernaar om de bestelling binnen 48 uur te verzenden.

11. Heeft Milya ook een bezoekadres? Nee Milya verkoopt uitsluitend per webwinkel.

12. Wat als een artikel bij ontvangst mist of kapot is? Als er bij ontvangst van je bestelling iets niet klopt of kapot is, laat dit dan zo spoedig mogelijk even per mail weten. info@milya.nl

13. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@milya.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

14. Ik heb zelf een winkel en zou artikelen van Milya in het assortiment willen opnemen, is dit mogelijk? Ja dit is mogelijk.  Neem hiervoor contact op via info@milya.nl

 

 

© 2015 - 2018 Milya, Uniek & Eigen. Voor de leukste invulboeken en baby/kinderartikelen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.